Aysnr_dvrnefe 13 haftalıkken ikili tarama testi yaptı doktorumuz. 10 gün sonra sonuçlara çok iyi sıkıntı yok dedi. Yarın kontrolüm var 19 haftalık hamileyim sizce üçlü veya dörtlü tarama yapar mı? İkiliden sonra gerek duyuluyor mu??
Sevdakyr Aysnr_dvrnefe İkili tarama Testimin sonucu gayet iyi çıktığı halde doktorum üçlüyü istedi. Onuda yaptırdım elhamdülillah o da iyi çıktı. Doktorun inisiyatifine bağlı sanırım.
yagmurkiz Aysnr_dvrnefe ihtimal testleri olduğu için benzer çıkması muhtemeledir. O yüzden pek yaptırmıyor doktorlar. Ama hepsi ihtimaldor. Sonuçlar kötü demek de çok iyi demekte kesin değildir. Sadece matematikael bir ölçüm o kadar
kertenkeleannesi Aysnr_dvrnefe ikili tarama iyi çıkınca gerek yok dedi doktor ama bilmiyorum yaptırsak mı
MCY Yaptırıp yaptırmamak sizin tercihiniz ikili üçlü dörtlü test yaptırmayan çok anne var 🤦🏿♀️ Bende yaptırmayı düşünmüyorum
Aysnr_dvrnefe kertenkeleannesi Bakalım doktor gerek duyarsa söyler diye düşünüyoruuum, sabahı iple çekiyorum 🙈