Kubra_46 mkaya_01 bende 16 haftadayım aynı dert bendede var maalesef... Ama sanırım bebek büyüyüp ağırlastıkca rahim genisledikce sancı veriyor yarın randevu aldım doktora bakalım sorcam
MumyOlc Kızlar 17+2 deyim geçmeyen kasık ağrısı var dün doktora gittim muayene yaptılar risk Yok rahim yukarıda ve kapalı dinleniyorum inşallah geçer
Badevehande MumyOlc geceleri özellikle o bacak ağrısı mı diyim sızlaması mı diyim o uykudayken oluyor ona bi çare bulamıyorum ama gün içerisinde oluşan ağrılara hemen oturmam lazım bi yere uzanmassam geçmiyor