Melooog18 Benim gibi yaşayan varsa yardım edermisiniz bugun kontrolüm vardı lekelenmem var bugunde progestanı az kullandığım için biraz arttı kahverengi ve küçücük parçalı ağrım YOk ama bu lekeler ne zaman geçer yaşayan ve önerisi olan var mı
Sumeyye_g Melooog18 benimde kahverengi lekeyle başladı akıntıda kan oldu sonra doktorun progestan verdi günde 3 tane alıyorum ayrıyetten coraspin ve proluton depot iğnesi oldum yatıyorum kalkmıyorum ihtiyacım haricinde doktorunuza mutlaka gidin bütün şikayetlerinizi belirtin herkesin bir olmuyor kiminin kısa sürüyor benim mesela ara ara oluyor kiminin de uzun sürer dikkat edin yatın dinlenin çok geçmiş olsun
EbruPalavuzlar Bende de hafif lekelenme oldu pembemsi ama progestanı arttırdım ve hiçbir şey yapmadan sadece dinlendim. Tabi bunları dr tavsiyesi ile yaptım. Sonra geçti. Doktoruna danışmanı tavsiye ederim yine de 🤗
Melooog18 Çok sağolun bende yarın sonuçlarımı alıcam bakalım duruma göre tedaviye devam edicez hiçbir sorun olmadığı sürece herşeye razıyım ama insan şüphede kalıyor