Mliko6 Selam kızlar en son 17 haftalıkken cinsiyete gttim suan 21 e girdim bidaha gtmedim hastaneye sizce gitmelimiyim ?
HNur_06 Mliko6 14 haftalık öğrendim bebeğimi şu an neredeyse 23 haftalığım 4 kere gittim hastaneye. Ultrason zararlı diyorlar. Birde hareketlerini de hissediyorum zaten çok şükür
Deletedmom3 Mliko6 perinatolojiden randevu alin kadin dogumcular bakmiyo hemen randevuda bulamayabilirsiniz aklinizda bulunsun saglikla kucaginiza alin 😊
Eceyavuz Ne güzel gitmeden duruyorsunuz ben 2 doktor eşliğinde süreci devam ettiriyorum 29+3 üm hemen hemen her hafta ultrasondayım doktora soruyorum ultrason zararlı mi diye bi doktorum kızdı şöyle sacma sapan şeylere inanmayın lütfen diyerek