BtlTk Merhaba, gebelikte idrar yolu enfeksiyonu geçireniniz oldu mu ? Acil doktoru hemen antibiyotik verdi başka türlü geçmez dedi ancak kullanmak istemiyorum. Siz ne gibi tedaviler uyguladınız ?
Ozlem29 BtlTk valla ben hala yaşıyorum fitil verdi bana doktor bir de krem mantar da var bende kremi kullandım fitili kullanmadım canım bol bol su iç limonlu su iyi gelir bir de kasintin varsa sirkeli şu ile dus al canım geçmiş olsun inşallah
BtlTk isimsizbebek Çok yoğun kaşıntı ve akıntıyla başlıyor benim. İlerlediğinde ise ağrı yapıyor. Gebelik öncesinde çok sık olurdu ama şuan ilaçlar beni endişelendiriyor
Sumeyye_g BtlTk neden kullanmak istemiyorsunuz acaba doktorunuzun tavsiyesine uyun çünkü tekrardan oluşuyor enfeksiyon kolay kolay geçiremezsiniz
BtlTk Sumeyye_g Kendi doktorum izinde yarın gideceğim inşallah acil doktoru ayak üstü yazıp gönderdi gebelikte kullanılmaz dahi yazıyor prospektüsünde o nedenle kullanmak istemedim
Tevhidee Bende 2 gün once yakalandım antibiyotık ve fitil verdi ıkısınıde kullandım 2 gün içinde geçti bebeğe zararı yokmuş
Brnsl BtlTk adı ney antibiyotiğin ben de kullandım ama bebeğe zararı olmaz doktor riske atmaz kendini
Hazelkrnz BtlTk benimkini antibiyotik bile geçirmedi çok düzenli kullanılması gerekiyor ,geçmeyince iğneye başladım öyle geçti benimki kültürde de üreme çıkmıştı
Sevdaoyku BtlTk Ben yaşadım ki bol lökosit yazıyordu. Miktar bile yazmıyordu idrarda kan ve epitel eritrosit yoruldu bol miktarda. Cuma yatırmıştım bana da antibiyotik yazdı. Ama ben almadım. Şase kullandım. Ve suya dayandım. Merak etme ilaçla olacak diye birse y yok sadec e. Sonra diğer cuma gittim ve şükürler olsun geçmişti. O süre zarfında sirkeli su ile taharret yaptım tuvaletten sonra ve peçete ile değil de pamuklu bez ile kuruladım.
Deletedmom3 BtlTk acil doktoruna guvenmeyin o anlamaz gebelikten kac haftaliksin lokosit kac cikti benim 45 ti drum sadece monurol ve progestan fitil verdi. Progestan onlem olsun enfeksiyon bebege zarar vermesin diyeydi 6 haftaliktim. Booooool bool su icmen lazim idrar yolu kapakli ters bir sise gibi cikan bir daha giremiyor o yuzden ne kadar cok su icip idrara cikarsan o kadar bakteri atmis temizlenmis olursun. Ayrica dogal elma sirkeli su icebilirsin. Ayaklarini usutme gece belini usutme canim. Sekerli gidalardan uzak durmalisin seker enfeksiyonu besler. Cok gecmis olsun
BtlTk Deletedmom3 Teşekkürler. Şase ve piyolesptyl kullanıyorum şuan bende daha önce kullandım hemen geçirmişti gebelik içinde zararı yok ama faydasını göremedim bu sefer inşallah yarın gideceğim doktoruma. Antibiyotik kullansak bi dert kullanmasak bi dert
Deletedmom3 Bu arada kadin dogum doktorumda antibiyotik vermek istemiyorum demsti bence kendi drunla konusmadan kullanma derim
BtlTk Deletedmom3 Geçen ay da kum döktüm o zamanda vermek istemiyorum diyerek vermedi bu nedenle zaten acil doktoruna hiç güvenemiyorum
Yaska Bir hafta kadar once bende yakalandim acile gitmek zorunda oldugum icin antibiyotik yazdi doktor 5 6 gun kullanip biraktim kasiklarimda agri vardi su anda yok bol için. Enfeksiyonun olmasida bebek icin sakincali bir durum.