Kızlar detaylı ultrasonu kaç haftalıklen yaptınız .
Men_el bu Perşembe gidiyorum inş tam 21 haftalık oluyor
Men_el 20-24 haftaları arası öneriliyor ben 21+0 da yaptırmıştım.
Men_el 22+1 de yaptırdım canım
24
21 de gittim yüzünü göstermedi 22nin sonlarında bugün yine gittim
19+1 canim
20+3
23+4 iken yaptırmıştm
19 ve 23 haftalıkken bakıyorlar..