Hayırlı akşamlar hanımlar..
12 haftalık hamileyim geçen hafta sebepsiz kanamam olmuştu doktorum tatilde olduğu için ebe bakıp doktor onayıyla progestan iğnesi ve fitili vermişti çok şükür suan kanamam yok zaten bir iki kere az geldi . Ama korkuyor insan nolursa olsun. Bugün hem ikili tarama icin doktorum baktı hemde kan aldı agrılarımın rahim büyüdüğü için olduğunu 12. Haftada olabileceğini kanamamın sebebini de EŞİN BEBEĞE YAKIN OLMASI DEDİ YANİ RAHİM AĞZINDA OLMASI DEDİ ama dinlen hayatına devam et dedi uyarmadı çok fazla cinsel ilişkiyi yasakladı . Ben normal Doğum istiyorum kendimi hazırlıyorum en azından.Şimdi komşumuz geldi gelininin de böyle olmuş yok sezeryan oluyor kesin normal olamazsın çok çektik benek büyüdükçe kanaman artacak vah vah püh derken enerjimi aldı çok üZüldüm zaten alınganım stresliyim . Yani sezeryan gerekirse sezeryan olur bebeğimin sağlığı önemli tabiki . Zaten 30 35 te kanamam olursa doktorum bilgi verir ama ben şimdiden çöktüm . Tabiki doktorumdan daha iyi bilecek değil ama benim sormak istediğim eş olayı nedir değişkenlik gösterir mi ? 35 haftalık olunca düzelir mi aynı durumda kalıp ta normal Doğum olan oldumu . Çok uzun oldu sabrınız için teşekkür ederim bilgilendirirseniz sevinirim.