Çok araştırdım canım bende bu konuyu ilk 1 ay genelde 1 numara kullanmışlar 1 aydan sonra 2 numaraya geçmişler hastanelerdede genelde 1 numara kullanıyolarmış o yüzden bende 1 ve 2 numara aldım e bebekten bugün ve herkesin en çok kullanıp memnun kaldığı prima premium aldım stoklamıcam sonuçta baktım memnun değilim değişirim