39+ 2 haftayım herşey normal gözüküyor ve en önemlisi yapabilirsem normal doğumu çok istiyorum..bugün nst de bişe çıkmadı en son tarih 24.08.2019 bebeğimin kilosı 3500 olmuş..bu hafta geldi geldi gelmedi 26.08.19 da Pazartesi günü yatışımı yapıcaklar saat 6 tıda gel dedi doktorum biryandan sevindim bir yandan içim tuhaf heyecan sardı lavman yaparız suni sancı verir açılmanı beklerz eğer gelmezse sezeryana alırız dedi ay şimdi panik oldum o kadar sancı çekip sezeryana dönerse? 40+2 oluyoruz o gün Allahım isteyen herkese nasip etsin bizlerede sağlıklı doğumlar versin inşalllahhh😃🙏🏻🙏🏻