Rmzye Bayanlar var mı benim gibi olan dün bugün iki gündür aşağıdan vuruyor ve bazen canımı çok yakıyor 26 haftalığım
Sera00 Rmzye ben de 28+2 yim aynı şekilde hissedyorum .bazen asagidan çıkıcak gibi olduğunu hissedyrm.asagiya erken inmesinden de cok korkuyorum
Caydemir Rmzye ben de çok aşağıda hissediyorum bazen çok can sıkıcı bir his di mi? Ardından hemen wc gitme isteği geliyor. Benim bebeğimin kafası aşağıda 28+5 im
Gulgulhan34 Rmzye Ben de 27 haftalığım. Bugün sağlık ocağına gittim ben .. yolda yürürken mahfoldum 3. 4 kere beni sıkıştırdı ressmen aşağı inmiş gibi orada hissediyorum nasıl vuruyor biliyor musun yolda sürekli durmam gerekti mahfetti beni 😁😁😂🥺🥺. Çok korktum annemi bile aradım doğurcak mıyım diye neden böyle anlamadım kafası bu haftalarda aşağı iniyor 27 28 haftalarda.. Çok korktum annemi bile aradım Doğuracak miyim diye neden böyle anlamadım kafası bu haftalarda aşağı iniyor 27 28 Haftada 😍
Rmzye Caydemir aynen canım geçen hafta doktora gittim ayakları aşağıda acaba ondan Mıdır ayaklarından mı vuruyor bilemedim
Rmzye Gulgulhan34 bazen arkadan da vuruyor gibi hissediyor musunuz mesela dün gece bi vurdu sanki hem aşağıdan hem arkadan hissettim ve bir an ah diye bağırdım kasıldım resmen
Duuyguum Rmzye aynen ben makata yakın hissediyorum hem önde hem arkada hissettiğim oluyo tuhaf bir his oluyo o zaman da 🙄
Tugce1634 28.haftamda baş aşağı dönmüştü.o ara çok vuruyordu aşağıya.sonra birara geçti o his ama 34 haftalık olucam 2 gündür yine sanki eliyle kurcalıyor gibi garip oluyor:( erken doğum riskim ortaya çıkmıştı,yatıp duruyorum iyice mutsuzlaştım
Gulgulhan34 Tugce1634 Çok geçmiş olsun Tuğçecim kaçıncı haftada erken doğum yapcak mısın Bana derken de doğum demişti doktorum da
Tugce1634 Gulgulhan34 sağol canım.30.hafta biterken çok sertleşmeler olmaya başladı karnımda.baş aşağı zorluyormuş,hunileşme olmuş dedi doktor tahöin üst kısmından.adalat crono hap içiyorum magnezyumla.inşallah 37-38 i görürüm.34 haftalık olucam
Tugce1634 Rmzye baş aşağı zorladığı için canım.kanala girmiş çok aşağıda.inşallah skn haftaları görelim hepimiz sağlıkla
ozgedrms Canım o haftalarda ben de öyle hissediyordum doktorum erken Doğumu tetikleyebileceğini söyledi kendini yorma şikayet devam ederse fitil kullanmaya başlayalım kasları güçlendirsin içerde bebek durabilsin demişti. Dikkat edilmesi gereken bir durummuş yani istirahat et😓
gozdeak Rmzye bende 27 haftaligim ayni seyi yasiyorum araştırdım çatı agrisi dediler agirlastigi icin bebek oluyomus bide vücut doguma hazirliyormus kendini agrin yoksa korkma cok ayakta bekleme genelde bende ayaktayken oluyo o iki bacak arama bıcak sokup cikariyolar gibi.