Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim ve Bebek hareketlerini hala hissetmedim bugün sırt üstü uzanırken göbek deliğimin üstü kalp gibi atmaya başladı yani nasıl desem indi indi kalktı acaba bu bebeğin hareketimiydi yoksa benim bi damarım felan mıydı Bebek bu dönemde tan olarak nerde olur??