SecilM BilgecyLn ben de onu kullanıyorum bulantı yapmıyor. 1 ay oldu kullanalı. Size aç mı tok mu dedi dr?
Deletedmom00313 SecilM aç tok farketmez saatinde iç sadece kendine bi saat belirle hergün aynı saatte düzenli al dedi canım
Deletedmom00313 SecilM telefona alarm kur canım evdede kol çantandada bir tablet bulundur ben öyle yapıyorum bi çantamda kalanı evde ve saatinde almaya özen gösteriyorum 🙏🏻
Aslgly BilgecyLn ben kullanıyordum. Doktor artık içmememi söyledi başka ilaç yazdı. Bende korkmuştum bulantı yapar diye ama bende yapmadı.
Deletedmom0071 Ben de 20 gün kullandım çok bulantımın olduğu dönemde bulantımı kesiyordu. Sonra doktor bırak dedi bıraktım ☺️
Cansuu01 BilgecyLn hamile kalmadan önce 2 ay içtim. Şimdi de 10+6 yım 2 haftalık kaldı paketimde. Doktorum önermişti bu ilacı bana.
Cansuu01 BilgecyLn bulantı belki kişiden kişiye değişebilir ama ben öyle ağır bir süreç geçirmedim çok şükür. Ara ara oluyordu bulantım.
elif_badeninannesi BilgecyLn bulantı yapmıyor diye biliyorum bende bulantın oluyorsa ondan değildir sanırım fizyolojik birşey sonuçta.
BilgecyLn elif_badeninannesi canım bazı ilaçlar bende aşırı bulantı kusma yapıyor nedenini bilmiyorum