54321 Kızlar benim 9.haftamda kanamam oldu ve kan uyuşmazlıgı ignesi olmam gerektigi söylendi.ve kan aldılar benden kan sonucu negatif çıktı o negetifin anlamı ne kızlar ??
GulinMert 54321 bizde de kan uyuşmazlığı var Kanama olmadığı için test yapmadılar o yüzden bilmiyorum Konu üstte kalsın diye yazıyorum Büyük ihtimal bebek ile anne kan grubu tutmuyor
Suna_Aysal 54321 RH negatif dir anne kani negatifse bebeginki positiv cikma ihtimali karsisinda kan uyusmazligi ignesi vurulur kanamalarda daha önce kanama yoksa 28. hafta da ve dogumdan sonra vuruluyor.
sevdicek 54321 uyuşmazlık başladı mi diye yapmışlardır o testi muhtemelen negatifse uyuşmazlık başlamamış herhangi bi tehlike yok demek. Bana da 7. Haftada yaptılar benim de negatifti herhangi bi iğne vurulmadim 30. Haftamdayım.
54321 Suna_Aysal bunu biliyorum canım bazıların ki o kan testi sonucu pozitif çıkıyor benim ki negatif çıktı ne demek ki negatif
54321 Suna_Aysal kan alacagız dediler uyumlu olup olmadıgını belirlemek için dediler şimdi negatif çıktı ya benim kan grubumdan mı oluyor
54321 Suna_Aysal kan alacagız dediler uyumlu olup olmadıgını belirlemek için dediler şimdi negatif çıktı ya benim kan grubumdan mı oluyor