belinay13 kizlar 5 yasinda kizim var daha sonra korunduk hep 29 yasindayim simdi tekrar istiyorum bu kadar korunup ara verip de bebis isteyenler hemen oldu mu yoksa cok mu gec olduuu
Hll belinay13 oglum 4 yaşnda bizde dışa boşalma yöntemiyle korunduk hep. Bi defa icime bosaldi o da tuttu☺️
Minnoslar belinay13 doğum kontrol hapı ile korunanların bir çoğu bırakır bırakmaz hamile kalamıyorlar maalesef. Ama siz o açıdan şanslısınız. ilk denemede olma ihitimaliniz bile var☺️
Hilal_celik54 belinay13 ben 5 sene prezervatif le korundum ama malesef olmadı 6 sene uğraştım çok şükür rabbim 6. Senede nasip etti kızım 11 yaşında yane takdiri ilahi rabbim dilerse nasip ederse ol derse olur rabbim tez zamanda niyetini kabul etsin inşallah
Deletedmom0041 Minnoslar kim demiş onu? 5.5 yıl aralıksız kullandım. Ara verdim eşim korunurken kazara hamile kaldım 😩 7.5 yaşında bir oğlum ve 16 günlük kızım ellerinizden öperler 😂😂