Boyum 156 cm 40 kiloydum hamile kaldığımda eşimde kilo almamı istiyordu. Kilo almak için zorda olsa öğünlerimi arttırdım çünkü yemekle hiç aram yoktu. Kilo almaya başladım bende sevindim hayatımda ilk defa göbüşüm birazcık çıktı diye. Meğer hamileymişim 14 haftalık şimdi 27+3 üm 48 kilo oldum. Hamileliğim sayesinde normal insan kilosuna kavuştum.😊