Doğum sancısı diğer bütün acılardan çok net ayırt ediliyor kızlar hiç merak etmeyin. Önce belden hafif adet sancısı gibi başlıyor o sıralarda dayanılabilir birseyken zaman ilerledikçe her sancı vurduğunda yere çökmenize neden oluyor gerçekten insanın nefesini kesen birşey benim acı eşiğim düşük olduğu için çok zorlanmistim tabiki herkeste etkisi aynı olacak diye birşey yok kimse korkmasın sadece sakin olmak lazım ben kendimi helak etmiştim öyle olunca da ıkınmaya takati kalmıyor insanın sakın olun derin derin nefes alın her sancı geldikçe bacaklarınızı iyice ayırıp yere çömelmenizi tavsiye ederim açılmamış hızlanır