busrasnck benim de öyle oluyodu canım hatta oyle kötü oluyodu ki kan geliyomus gibi rahmin büyümeye başladığı için oluyomus bu sancılar öyle demişti doktorum bana bebek yer açmaya calisiyo kendine bu ağrılar normal dedi. Kanaman olursa pembe bı leke dahi mutlaka gel demişti, sen çok sık devam ederse doktoruna git yine de.