Düşük yaptıktan sonra Devlet olmak üzere 4 hastaneye gittim. Her gittiğim doktor farklı teşhisler koyuyor. Rahmine perde, kalp, çift rahim diyenler oldu. Kimi doktor birşey olmaz 2. dene. Kimisi 2-3 düşük olsun sonra bakarız dedi.
Cumartesi günü kuzenimin tavsiyesi üzerine Ortadoğu hastanesi Dr. Hasan Kafalıya gittim. Güleryüzlü, kibar, ilgili biri. Muayne etti. Çift gibi duruyor. Hiç bir doktordan duymadığım polikistik over olabilirsin. Film çekelim nasıl bir yol izleyeceğimize bakalım dedi. Siz sormadan açıklama yapıyor. Bu durumu çok sevdim. Size soracak birşey bırakmıyor. Ağzından cımbızla laf almıyorsunuz. Yarın rahim filmim çekilecek. Çok bunaldım hastane hastane gezmekten. Hastaneye giden ve Dr. Hasan Kafalıya giden var mı?
Artık bir doktor seçip bütün takibi yapsın istiyorum.