Kızlar ya aramaya yazdım ama bulamadım. Bugün ultrasona girdik kızımla 🥰 sata göre 31+3,ultrasona göre 32+0 haftalığız. Yani çok az bir önde gidiyor bebeğim. Doktorum önemli bir durum olmadığını söyledi. Ben 4100gr,eşim de 3850 gr doğmuşuz. O yüzden genetik olabilir gebelik şekerinden etkilenmemiş dedi. Zaten karın çevresi baş çevresi gelişimiyle tamamen aynı. Kilosu 1908 gr. Boyu da 44 cm. Bu haftalarda bebişlerin boyu kilosu ne oluyor acaba yani boyu sanki uzun gibi mi bizim kızın? Ay inşallah öyledir babasına benzesin 🤓 Ben doğduğumda 3 aylık bebek gibiymişim 😑 kızım da bana mı benzicek acaba ya. Bir de tahmini doğum tarihi sata göre 18 ekim ama ultrasona göre 14 ekim. Önemli olan ultrason dimi?