Ben de her gün yaşıyorum, ayakta zaman geçirdiğimde bebek hemen toplanıyor, bir de yatarken de regl sancısı çekiyorum.. Düzenli ve çok kuvvetli sancılar değil ama sanki regl olacağım bir türlü olamıyorum gibi bir ağrı.. Bunların hepsi çok normal ve sağlıklı ama merak etme. Doğum sancısı geldiğinde onu fark edeceğiz :)