EngucluAnne 15+2yim gündüz birşey yok ama akşamları karnım aşırı derece de geriliyor bu normal mi sizce burda çok okuyorum kasılma dediginiz şey bu değil demi çok korkuyorum:(
Superfreshlerim EngucluAnne 16+1im bende aynıyım canım bazı günler çok rahatım bazen aşırı gergin patlayacak gibi
Badevehande Yemek yediğin için gün boyunca şişiyor karnın bi süre sonra o şişlik inmiyor göbüş olarak devam ediyor😊
EngucluAnne Badevehande çok şükür içim rahatladı burda o kadar çok yazıyorlar ki kasılma diye benimde ilk gebeliğim hiç birşey bilmiyorum kasılma böyle mi oluyor bilmiyorum en iyisi sorayım dedim
Badevehande EngucluAnne kasılma olunca yürürken birden durup kitleniyorsun bıçak batırır gibi sancı oluyor yani oda son aylar sen dert etme yani şuan karnın büyüyor artık
EngucluAnne Badevehande Superfreshlerim çok teşekkür ederim içim rahatladı 4 gundur gribim kendimde değilim Hiç iki gün önce gittim doktora sorun yok çok şükür ama yine de içim rahat etmedi