Mirayyy77 esra1907 farkı ne bilmiyorum ama en iyisi softmus herkes onu önerdi bende baya araştırdım ve soft aldım 🤗
ozgeya esra1907 İkisinin uçları da aynı. Soft’un kenar kısımları daha büyük,daha yumuşak ve delikleri daha küçük. Air’in kenarları daha küçük,sert ve delikleri daha büyük. Bebeğimde ikisini birden kullanıyorum,ucu aynı olduğu için sorun olmuyor.
esra1907 Mirayyy77 ben air aldım üzerinde beneklerin %98i kabul ediyormuş. Soft da %95 kabul ediyormuş 😂 o %3 benim için çok önemli 🤪
Mirayyy77 esra1907 hahaha valla benim yaptığım araştırmalar softtan yana çıktı bende air isterdim çünkü modelleri daha düz renkleri falan ama soft kazandı bende 🤗😂😂
Ps15 esra1907 Desenli aldım ben ama daha gelmedi😄 Gaz için deliklerinin büyük olması daha iyidir diye onu aldım gerçi hiç farketmez de😄 Soothie istiyordum büyük tutamıyor diyorlar o yüzden almadım o nasıl acaba😄
esra1907 Ps15 anladım canım ama bunları tuttuktan sonra ona gerek yok birde çok kaba ben sevmiyorum onları 😂
Ps15 esra1907 Ben de çok seviyodum şeffaf ya çok tatlı duruyor ama eşim bu ne kocaman dedi aldırmadı😂