Bserappp benimde 15 haftalıkken oldu kanamam testi yapıldı ve ıgnesını oldum ozamankı doktorum 28 de yapıcaz demıstı sonra tasındık hastane ve doktor degıstırdım bu doktora durumu anlattım ve gerek yok dogumdan sonra bakıcaz dedı hatta ıkı kere sordum garantı olsun dıye ama gerek yok dedı her doktor farklımı soyluyor cozemedım