Merhabalar arkadaşlar ben bisey soracam gebeliğinin 7 . Haftasindayim ve üç defa kurdaj oldum daha önce ve dördüncü gebeligim kortizon ilaca başladıktan sonra coksukur ilk defa bebeğimin kalp sesini duyduk gelişti şükürler olsun benim gibi kortizon ilaç kullanan varmı hamilelikte ben çünkü şişmeye basladim neypmam gerekiyor ?