okyanustakibulut selam canım, bende Doğumumu Almanya’da yapıcam ve çok mutluyum. 39+1 deyim şuan. Doktorlarımızı kötülemek gibi olmasın ama çok şanslı hissediyorum kendimi. dediğin gibi masajına kadar yapanlar var ve okadar çok ilgi gösteriyorlarki, inanılmaz Köln de yaşamıyorum ama hastanenin sayfasında bi gir bak doğumhaneleri fallan gösteriyorlar da gibt es extra termine bzw besichtigungen wo du dir die Krankenhäuser anschauen kannst 😊😘