Rahatsız etmeye başladıysa artık sizi kızlar,mutlaka doktora görünmekte fayda var.30.hafta biterken mi ne çok fazla hissetmeye başladım o sertleşmeleri.öyle günde en fazla 10 değil daha çoktu.yakınımda bir doktora gittim ve bebek baş aşağı zorluyormuş.hunileşme olmaya başlamış rahimde.rahimağzı kapalı şükür ama kısalıyor tabiki.34 haftalık olucam.nst de sancı yoktu ama bu hafta yine giricem.adalat crono kullanıyorum bu sertleşme toplanmalar kasılma sayıldığından.hepimiz için hayırlı ve de vaktinde doğumlar diliyorum.