Kızlar kafamı karıştıran bi durum var iki gündür. 26 haftalık gebeyim doktora gittim geçen gün karnımdan baktığında biraz rahim ağzı açıklığı gördü ama ultrason da böyle görünebilir birde alttan bakmamız lazım dedi alttan baktı ve sorun yok gayet güzel dedi. Suyum falanda gayet iyiymiş. Sorum şu, iç çamaşırımı ıslak buluyorum akıntıyla karışık su gibi bişey geliyo sanki bugün akıntı yok ama hafif bir damla ıslaklık vardı bunu o günde söylediğimde hiç bişey yok gayet iyi demişti acaba alttan baktıktan sonra suyum sızdırmaya başlamış olabilir mi bunu nasıl ayırt edebilirim öyle çoook aşırı bi ıslaklık yok 3-4 damla ama kafam karışıyor ayağa kalkmaya korkar oldum bunu yaşayan var mı