Kızlar bugun 26+5 olduk doktora gittik kontrol için bizim ufaklık normalde 900 gram olması gerekirken 1186gr çıktı 😲 üstelik folik asit bile kullanamamışken doktorumuz herşey yolunda rahim kapalı erken doğum olmayacak dedi çok mutlu oldum kilomuz biraz fazla olduğu içim iki hafta sonra tekrar gel aç karınla ne olur olmaz şeker yüklemesi yapalım dedi bugün ilk defa kızımın yüzünü görebildim 🤭 çok değişik çok karışık bir duygu hissettim o an 🙈 birde benim 4-5 gündür kaşıntılarım vardı aşırı derecede ayak altlarım avuç içleri göbeğim ve bacak aralarımda bunun için kan testi idrar tahlili istedi karaciğerden şüphelendi ama şükür ki bi sorun yokmuş krem verdi doktorumuz geri geldik sizlerin nasıl gidiyor bu haftada 😊