38Prens38 Kubra1010 aynı resimden bendede var 12 haftamda erkek dedi 20 haftamda detaylıda doktor yine cekti erkek diye
Tnbarz Kubra1010 eee senin bebekte sağda ve erkekmi sağda olunca kız olmuyormuydu😂😂😂😂🤷♀️🤦♀️🤦♀️ Allahımmm geçsin zamann😊😱
Semak Oznur69 yaa bende 11 haftalıgım cinsiyet için sabırsızlanıyorum acaba 12 haftamda gitsem gösterirmi bilemiyorum😐
Merverdogan Bende 6 aya kadar hep koz dedi doktor sonra erkek dedi Doğuma 1 ay kaldı şuan erkek bence 5. Aya kadar bekleyin cinsiyet için
Kubra1010 BiDunyaMutluluk 14. Haftada söledi iyi bi doktor özelde bide yanılması olmuyormus ama bakalım hayırlısı😊
Kubra1010 Yesim37 doktor ikili taramada 11 haftalıkdım cinsiyeti sorduk güldü 10 güne keisnleşir dedi bakalım deişmez inş
Ftm_46 15 haftalıkken %60 erkek dedi ayrıntılı ultrasonda kız olduğunu öğrendik😊 Sağlılkı olsun hiç önemli değil 😊