Ben yurt disindayim avusturya viyanada evlendim 6 ay sonra falan fark ettik cocugumuzun olmadini alman bitane doktor 2 senemi caldi tek bir ilacla beni 2 sene oyaladi ve esim bigün facebookta türk bayan bi doktora denk geldi o vesile oldu Rabbim binlerce kez ragzi olsun ondan evet ilac kulladim seker hapi seker vardi brz bende degerler yüksekti kilo vermemi önerdi 10 kilo verdi pco hastalarinda zor kilo vermek ama 1 senemi aldi üzerine bana guatir hapi verdi zayiflamama yardim ediyormus guatirim olmadigi halde bide adet olma hapi 10 gün yutuyordum adetimi getiriyordu biraksan bende 1 sene adet olmazdim o sekil yani 3 hapi kullandim 1 sene sonra baktm olmuyo amaliyat dedi bana bayan doktorum yumurtaliklarimda kücük kücük baloncuklar vardi catlamaya engel olan beni kendisi amaliyat etti 5 ay icinde genelde bu amaliyat sonuc veriyor dedi bende 6 ay olmustu ... dedim olmicak türkiyeden bi bas doktorla konusmaya basladim tüp bebege karar vermistik esimle ben herseyi ayarlarken 1 aylik hamileymisim megerse Rabbim insAllah sana ve tüm isteyen herkese nasip eder bide dua ederken bana hep bi evlat ver Yarabbim derdim yanlis dua etimin farkina vardim ... Allahim sen bana hayirlisini ver dedim hayirli ise ver ... benim hikayemde bu 😀😀🤲♥️