minikmelegim_ Merhabalarr eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. Doktorum kanama olursa gel iğne yapalim dedi. Bu kanama acil durum mudur? Yani kanar kanamaz gitmem mi gerekiyor?
Ozlem2634 minikmelegim_ merhabalar benımde esımle kan uyusmazlıgım vardı 15 haftamda 2-3 damla kanamam oldu doktora gıttık hemen hem kanama ıcın progestan ıgne hemde kan uyusmazlıgı ıgnesı vuruldum ama oncesınde coombas indirect testi yapıldı onun sonucuna gore ıgne olmustum zaten kanamayı gorunce panıkle hemen gıdıyorsunuz doktora
Mom72626 minikmelegim_ canım önemli kan uyuşmazlığı bebeği yabancı madde olarak algılıyormuş o yüzden vücuttan atmak istiyormuş. Ben 9. Haftada hafif pembe kanamam oldu kusmamda olmuştu. Hemen düşük önleyici iğne ve kan uyuşmazlığı için iğne vuruldu. Sonra da progestan fitil kullandım şuan da 37+5 teyiz. Kanaman olmazsa 28. Haftada vuruluyor iğne ve Doğumdan sonra
minikmelegim_ Ozlem2634 anladim benim o test ayin 27sinde yapilacak ona gore degerlendiriliyor demek ki
Ozlem2634 minikmelegim_ kanaman olunca yaparlar hıc kanaman olmazsa 28 haftalıkken yaparlar korkulucak bır durum degıl zaten doktorlar duruma gore senı yonlendırıyor☺️
minikmelegim_ Ozlem2634 yani aslinda sorum şu, diyelim ki gece kanama oldu. Direk acile mi gitmeliyim yoksa sabahi beklemeli miyim :)
Ozlem2634 minikmelegim_ benım kanamamda aksam olmustu ben hıc beklemeden acıle gıtmıstım sabaha kadar kanama sıddetlenebılır ve allah korusun bebege zarar verebılır
yavrukoala13 minikmelegim_ hayır kanaman olursa diye bir şey yok 28. Haftanda iğnenin vurulması gerekiyor ihmal etme bir de doğum sonrası yapıyorlar iğne
Duygubelis yavrukoala13 nasıl yani bende de kan uyuşmazlığı var ilk çocuğum da hiç iğne vurulmadım gerek görmedi sonra dış gebelik geçirdim hemen iğne vurdular 5 ay son sonra hamile kaldım test negatif çıktı yinede vurulmam gerekiyormu yani 🤔 şuan 25 haftalığım
minikmelegim_ yavrukoala13 doktorumun bu konuyu ihmal edeceğini düşünmüyorum ama tabii ki devamlı aklımda tutacağim :)
Msah Bizde de var kan uyuşmazlığı, 29. Haftadayım şu an bana iğne filan yapılmadı. Endişe ettim şimdi
minikmelegim_ Msah kanama olmadiysa ondandir belki. Bir de test yapiyolar ilk aylarda, belki gerek duyulmadi
Elifdddd Msah 28 de yapılması gerekıyor bende yaptırdım doktora soyledım ugrastırdı bıraz ama 34 kadar zamanı var sanırsam siz bi doktorunuza sorun yanlıs bılmıyorsam
Daphne Benim de eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var. 23 haftalık hamileyim kanama vs herhangi bir sorunum olmadı çok şükür. Ama 28. Haftada kan uyuşmazlığı için tabiki iğne vurulucam kimse ihmal etmesin. Doktorunuza mutlaka danışın.
gozdeak Daphne bana kanaman olmazsa iğneye gerek yok dedi dogumdan sonra bebegin kanina gore igne yapilip yapilmayacagina karar vercekmis yani bebek ben gibi negatifse igne yapmicak doktor sende bi arastir bence benim doktor tıp ilerledi artik sonuca bakmadan igne yapilmasi gereksiz dedi canim.
Daphne gozdeak 28.haftada iğne yapıldığını ve doğumdan sonra bebek negatifse yapılmasına gerek olmadığı söylenmişti bana. Ben hamile kalmadan bir süre önce dış gebelik geçirmiştim sonrasında kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmıştı kanama yaşamamam da onun bir etkisi var mıdır bilmiyorum. Dediğinizi bir araştırayım.
gozdeak minikmelegim_ ben 27 haftaligim canim çok şükür kanamam olmadi ben negatifim esim pozitif insallah sende problem yasamazsin
minikmelegim_ gozdeak inşallah ama ilk cocuktan sonra o iğne yapiliyor cunku ikinci gebelik icin cok tehlikeliymiş 🙏
gozdeak Daphne aynen canım bi araştır hangisi doğru inan bende bilmiyorum ilk gebelik bende tecrubesizim ama benim doktor burda başhekim net konuşuyor bebek negatifse ne gerek var iğneye doğar doğmaz bakılıyor ona göre yapılıyor artık dedi