Mfzd Yarin 40. Haftaya giriyoruz Nstye göre sonuca bakalım dedi fakat sancim çıkmadı alttan muayene ettikten sonra lekeler geldi eve gelince sanci da yok.. dualarınızı bekliyorum iyice kanala girmiş...