Cansudemirel Kızlar belime girip çıkmayan bi ağrım var iç bacaklarıma da vuruyo. Doğum sancısı böyle bişey mi?
Cansudemirel gunay_21 dakika tutayım diyorum ama girip girip çıkan bi ağrı değil ki. Devamlı olan bi ağrı 🤔 o yüzden anlayamıyorum
ozlem_68 Kac haftalık cnm 38 haftalıgım Bn bana da aynısı oluyr gelip giden bı agrı degıl geliyor bir ıkı saat oluyor gıdıyr tekrar gelıyr
bilnazo68o ozlem_68 bende 38+4 oldum .bacaklarim adet agrisi gibi agriyor. Belimdede hafif bi agri var .ama kasiklarima gelmiyo daha .gece hastaneye ugrarmiyiz bi bilmiyorum :// sizde nasil