Merhaba arkadaşlar 5 gün önce epidural sezeryan ile doğum yaptım çok çok bir göbeğim kalmadı ama ister istemez gözle görülür bir göbekte mevcut gözüküyor. Doktor kontrolüme de 10 gün var. Acaba korse kullansam nasıl olur çıt çıtlı korsem var şuan yeni olduğum için kullansam olur mu çünkü halen acılarım sancılarım var çok dik yürüyemiyorum. Bana yardımcı olur musunuz