ebruuu her kontrole gittiğimde bu zamana kadar hiç az da olsa kanaman oldu mu diye sordu doktorum eğer olursa kesinlikle söyle 72saat içinde iğne yapmamız gerekiyor dedi uyuşmazlık iğnesini eğer sorun çıkmaza 7.ayda yapıcaz demişti şükür kanama olmadı hiç 7.aya geldik vurulcam iğne