gokturknannesi merhaba güzel dualarınız ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 Benimde çok tereddütlerim vardı şehir hastanesinde doğum yapan birilerini aramıştım bulamamıştım ondan dolayı açtım bu postu 🥰. Öncelikle ben direk acil binasından giriş yaptım 39. Haftada 1 kez muayene oldum 40. Haftamda sancılarım geldi direk acil binasından giriş yaptım. Şunu söylemeliyim ki sonuna kadar normal doğum olsun diye uğraşıyorlar ben 12 saat sancı çektim açılmam olmadığı için sezeryana aldılar sancı çekerken gece gitmiştim tek ben vardım sancı odasınd başımda 1 doktor 2 ebe birde hemşire vardı sadece benimle ilgilendiler. Sabaha doğru başka hastalarda geldi. Yenidoğan ünitesi yok maalesef odalar tek veya en fazla 2 kişilik refakatçi 1 kişi için izin var ama bayan olmalı doğum esnasında o kadar çok ilgilendiler ki özel hastanede bulamazdım çok nazımı çektiler ben sabaha kadar gezdim pilates hareketleri yaptım hatta keşke topunuda getirseydin dedi doktorlar