Geçen ay ilk basta gunde bir dozdu sonraki hafta 2ye cikti doz artmasina rağmen sistemde degismedi 2. Kutu yazildiginda 1 ay dolmadan sgk karsilamiyor dedi eczane ücretli aldım.. aylık 1 kutu hakkımız mi var? Bu ayda devam edeceğim kullanmaya yine 1 kutu yazılmış bitince dışardan mi almam lazim bilemedim.