[silindi] Merhaba elim ve ayaklarımda acayip kaşıntı oluyor parmak aralarında ne yaptıysam geçmedi mantar da değil kesinlikle napcam bilmiyorum başka yaşayan var mı kızlar
Sagliklagel [silindi] canim gebelik kokestazi olabikir suan bende mevcut.sabahtan hastaneye veya aile hekimine git ac karina karaciger enzimlerine safra asitlerine baktir yukselmis olabilir
suleyapan10 Ben de aynıydım. Kolestaz için testler yapıldı çıkmadı hıc bısey.doktor oluyo bazı hamilelerde dedi bi krem verdi ama onu da pek kullanmadım. Bi süre sonra geçti 🤗
[silindi] suleyapan10 geçmiyo epeydir var ya çok sıkıntı çekiyorum önce ayaklarımda oldu şimdi ellerimde başladı yara oluyor birde insan utanıyor