Kaç gündür kahverengi akıntım var ama tam kahverengi değil,sarı kahverengi ortası diyin en iyisi 2 gündür nokt nokta gelmişti şimdi sanki böyle sümük seklinde gelmiş gibii sıvımsı anlamadımdoktora gittim dün birşey demedi sağlıklı bebeğin dedi kalp atışını dinledi. Ama neden oluyor bu akıntı acaba sebebi nedir. Progestan kullanıyordum bırakmıştım simdi tekrAr başladım 8 haftalığım😒😞