Merhaba Kızlar. 18+3 hamileyim ve hamile kaldığım da 62kg ile kaldım şuan 61kg. Mide bulantısı ve kusma gibi şükür bişeyim yok fakat halsizlik çok oluyor, iştahım normal ekstra yemelerim olmuyor canm istemediği için. Merakım şu kilo almamam doktorum ii diyor ama kendimce kuruntuluk yapıyorum sorun falan olurmu acaba die??? Bebek her şekilde beslenir dedi ama analık duygusu sanırım😄🙈 vs bebeğinizin harkerlerini kaçıncı haftalar da hissettiniz? Şimdiden teşekkür ederim Rabbim hepimizin yardımcısı olsun... 🙏🤰🧡