17+3 günlük hamileyim bebeğin hareketlerini ara ara az da olsa hissediyorum ama dün bayramdaydım ve hep ayakta kaldım hareket halindeydim oturmaya geldiğimde bebeğim hep hareket ediyordu ilk defa bu kadar çok hareketini hissettim acaba ben yorulunca o da huzursuz mu oluyor da bu kadar hareket ediyor bileniniz var mı