Neden sordum biliyor musun? Ben yurtdışında yaşıyorum ve burada 9 aylık hamilelik sürecinde sadece 2 kere ultrasona sokuyorlar biri 11. Haftada diğeri 20. Haftada dolayısıyla aylık kontrollerimde sadece elleriyle göbeğimi kontrol ediyorlar. Ben de çok merak ediyorum acaba kordonu nasil nerede duruyor nasıl duruyor kaç kilo boyu ne kadar sağlıklı mı falan diye.. Elle anlaşılıp anlaşılamadığını merak ediyorum