Baloncuk bende 33 haftalığım şuan bende hala tedirginim o tedirginlik hep var kımıldamadığı hareket etmediği zamanlar korkuyorum bişey mi oldu diye. İçini ferah tut canım aklına kötü bişey getirme iyi olduğunu düşün dua et bişeycik olmaz bebişine. Doktorun düşük tehlikesi falan mı var dedi bu kadar endişelisin canım?