Ilk haftaların sanırım. Çok normal böyle düşünmen aklına kötü getirme kötü olmasın. Kasıkta ağrıların olur miden bulanır basın döner ama seni çok çok zorlayan şeyler olmadıkça korkma bence. Ilerde bebek hareket etmeye başladıkça niye bugün hareket etmedi diye zaten stres olacaksın erkenden baslama😅