Merhabalar, Ben Memorial'a gittim bir ilk muayane için, yeni gebeyim.Fakat özel sigortalı da olsam çok limit yok ve muayene ve doğum ücretleri çok pahalı. Medical Park'dan Bahar hnm iyi denilmilş bu forumda.Her hangi bir şikayeti olan var mı? Ve de muayene ve doğum ücrteleri hakkında bilgisi olan varsa ve yardımcı olursa çok mutlu olurum.