Merhaba, evet bende ilk etapta Pınar hanımdan randevu almaya çalıştım ama randevular bir türlü uyuşmadığından Hüseyin beyle başladık. Kendisi çok ilgili bir doktor şimdilik herşey yolunda . Ama tabi hastaneyle ilgili hiç bir bilgim yok yeni bir hastane olduğu için nette de pek Bilgi yok şimdilik iyi gidiyor. Zamanla göreceğiz artık. Teşekkürler tavsiyen için