Aynı durum bendede oluyor malesef 26haftalık oldum hala devam ediyor.. Yanmalar dayanılmaz olunca doktora gittim gaviscon verdi bir hafta kadar kullandım ama vicdanım rahat etmediği için bıraktım.. çareyi yediklerime dikkat etmekte buldum acılı baharatlı kızarmış asitli konserve türü şeyleri yememekte buldum yinede yanma olduğunda bir kaç yudum soğuk süt içiyorum bi süre rahatlatıyor yanma başladığında tekrar süt... birde miden hiç boş kalmasın mide asidin arttığı için yanma artıyor az ve sürekli yemek fayda sağlıyor.. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıklı bir gebelik geçirip sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız 🙂