Merhaba hanımlar
Benim güzel oğluşum doğdu ☺️ Beykoz devlet hastanesine gidiyordum kontrollerim için doktorum ayın 16 sında orada olacağını söyledi fakat bayramdan beri sancılarım başladı normal Doğum istediğim için hemen gitmedim ertesi gün acile gittim fakat bayramdan dolayı sadece ebe vardı ve açıklığıma bakılıp geri gönderildim sadece 2 cm di sancılarım o kadar arttı ki Ümraniye devlet hastanesine gittim bebeğimin kalp atışları çok yüksekti hemen yatışımı verdiler sancılarım iyiydi açılmam aynıydı 3 gündür sancı çekiyordum ama açılmam yoktu sonra Zeynep kamil hastanesine sevk ettiler hastane 4 saat yürümemi söyledi yürüdüm açılmam 3 cm oldu kalp atışlarımız çok yüksekti ve Ümraniye de her doktor alttan muayene ettiği için enfeksiyon kapmıştım kaç gündür süründürdüler beni bende en sonunda bir akrabamızdan uygun fiyatlı olduğunu duyduğum Hisar hospital (Ümraniye) aradım ve durumumu anlattım muayene olmam İçin gelmemi söylediler bende gittim 85 tl muayene ücreti verdim ve muayene de bebeğimin eşinin çürüdüğünü dediler okadar hastane gezdim hiçbiri çürüdüğünü demedi sadece ve sadece yaşlandığını dediler hemen zorunlu sezaryen Doğuma aldılar tamamen uyuşmak istemediğim için yarı sezeryan oldum ve sadece 1400 tl ödedim bütün herşey içindeydi bütün tahliller demem o ki kızlar durumu olan varsa mutlaka özele gitsin devlet hastanesinde insanın psikolojisini bozuyorlar ameliyat 30 dakika okadar sürdü bebeğimi gördüm çok başka bir duygu 🥰🥰 her emzirdiğimde iyi ki devlete gitmemişim diyorum Allah herkese güzel kavuşmalar nasip etsin 💕