shrbrk merhabalar, bu ilaci gebeyken kullanan oldu mu? benim yanik izim için aldim ama gebelikte doktora danışın yaziyor. kullanmanız varsa yazar misiniz
NurdanHakan shrbrk Doğum sonrası dikiş izleri için...veya çatlak vs durumunda iyileştirici özelliği var ama hamilelelikte bilmiyorum emzirirken kullanılabiliyor ama üstte kalsın belki net bilgisi olan vardır
SemaAsya shrbrk Ben de daha önce kullandım güneş yanığı izleri için. Hayatımda gördüğüm en mucizevi ilaç (krem) ama hamilelikte kullanımı konusunda bilgim yok. Eczacılar da bilir aslında bir danışın isterseniz doktorunuza ulaşamazsanız. Geçmiş olsun.
shrbrk NurdanHakan SemaAsya tesekkur ederim kizlar. bendede yanik izi vardi. bana bu ilactan bahsettiler. birinde vardi aldim. eczaneden almadim. o yuzden bilen biri varsa sormak istedim