Kizlar 26 temmuzda catlatma ignesi oldum 15 ağustosta adet günüm ama 14 de siyah iki gün boyunca yarim pedi doldurmayacak kadar kanama geldi sonra kesildi surekli gunluk 2 3 kere kahcerengi akinti geliyor sadece peceteyle silerken oluyor ne adet var ne bisey acile gittim cumartesi günü kanamanin 3.gunu beta hgc 2.2 çıktı simdi günlük 1 kere ancak geliyor leke ama ne adet var ne bisey gogus arim kesilmisti kanamayla simdi yine agriyor ve kasiniyor ben hic bisey anlamadım aranızda bu durumu yasayan varmi tekrar test yapamaya korkuyorum negatifi gorunce cok kötü oluyorum o yuzden kırmızılari gormek daha az üzüyor beni adeti bekliyorum ama gelmiyor